That's the way it is

Musik. Fan vad viktigt det är för mig. En dag i skolan utan hörlurar är ett helvete rent ut sagt. Jag hämtar mycket motivation genom musiken. Paul Stanleys låt "Live To Win" har gett mig styrka många gånger. Damn vilken bra låt det är. Den är skriven av Paul själv och Andreas Carlsson och den stämmer så bra.

Live to win, 'till you die, 'till the light dies in your eyes
Live to win, take it all, just keep fighting till you fall
Day by day, kickin' all the way, I'm not cavin' in
Let another round begin, live to win
Yeah, live, yeah, win


Väldigt sant enligt mig. Man ska kämpa. Hela tiden, varje dag. Det gäller bara att komma ihåg det och inte låta sig själv falla. För det blir fan inget bättre av! Lite lustigt är det egentligen, att musik kan betyda så mycket. Men jag är glad över att den finns, för den har verkligen hjälpt mig.

En annan väldigt fin låt är "That's The Way It Is" ,med Céline Dion, även den skriven av bland annat Andreas Carlsson. Vet att det är ett jävla tjat om honom men jag är lite obsessed at the moment. Har sådana perioder, innan Andreas var det Tom Felton. Får se vem nästa blir ;P Grym musik har han iaf skrivit, det är en sak som är säker. Lyssna på Everyday med Bon Jovi, fantastisk låt. Även den en sådan där motivationslåt.

Hear me when I say
Gonna live my life everyday!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0