Life, learning how to live my life

Jag hatar måndagar! Har först mentorstid, sen studiepass (THANK GOD), sen en timmes matte, sen lunch, sen fysik och till sist kemi. Baaaara naturämnena som också är svårast. Nästa period (efter sportlovet) börjar vi även med biologi, får vi en dag med matte, fysik, kemi och biologi så kommer jag sluta skolan och typ flytta till Tibet och bli bonde i stället. (Varför just Tibet vet jag inte, jag har hört att det är fint där). (Jag vet att min humor suger rätt hårt).

Sen efter skolan återvänder jag väl till lägenheten och dör här. Tog med mig några 24-boxar in, kan mysa med dem, om det nu inte blir så att mötet på jobbet blir av idag i alla fall. Tror inte det, men man vet ju aldrig :D

Usch, grät lite nyss också. Håller på att läsa boken "Är det någon där?" av Marian Keyes och den är så sjukt vacker. Och sorglig. Fan för döden.

Funderar på om jag ska börja med Harry Potter-böckerna igen... Läste ut Dödsrelikerna på vägen hem från Sydkorea (Sträckläste den på planet hem, satt verkligen och bara läste. La inte ner den en enda gång.) och det var ju trots allt i början på november. Okej, det var ju inte ens tre månader sen. Får nog vänta lite till. Blir nog så att jag väntar till typ den förste juli med att börja på den första boken. The Deathly Hallows: Part two har ju premiär den 15:e så det blir nog bra. Vore ju utmärkt om jag läste ut Dödsrelikerna kvällen innan. Gillar att ha boken i färskt minne när jag ser en HP-film. Blir roligast med jämförelser då.

Oj, det här blev visst en halv roman om min HP-planering. Jeeeeeez vad intressant det måste vara att läsa. But since this is my blog I don't care that much ;)

Nu ska jag försöka trycka ner alla jävla böcker i min väska, hatar måndagar! Väskan väger alltid 4662677 kg då....

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0