When life is empty with no tomorrow

Sådär, nyduschad och snart klar för sängen! Håret ska bara torka först. Passar ju utmärkt att blogga då ;D

Dagen har varit sådär. Mådde inte bra alls när jag vaknade imorse, hade huvudvärken ifrån helvetet och kände mig lite yr. Men jag kämpade mig till skolan och gick på samhällskunskapen vilket var tur, för Peter hade snack om betyg på vår samhällsartikel och kom med tips och så. Hade ju varit helt körd utan det.

Gick sen hem och somnade i några timmar. Mådde betydligt bättre när jag vaknade, huvudvärken var borta. Men det var inte sömnbrist som orsakade den, snarare för mycket sömn i så fall. Märkligt det där.

Annie kom förbi en sväng med wienerbröd, godis och fanta. Helt fucking underbart tyckte jag. Hon stannade i några timmar(?) och vi snackade och skrattade en massa som vanligt. Vi träffades ju inget idag eftersom jag gick hem tidigare.

Sen när hon dragit kom Kim (min bror som jag bor med) hem ifrån jobbet. Skönt, jag är inte världens största fan av att vara ensam. Har lite svårt att hantera det ibland. Nåja, vi fixade mat och kollade på How I Met Your Mother här nyss, damn vad jag vill gifta mig med Barney. Väldigt synd att han som spelar Barney är homosexuell. I alla fall för mig. Tur för hans partner antar jag ;)

Något jag är jävligt irriterad på är att jag inte kan handla. Det börjar sina i kylskåpet här i lägenheten men det dumma är att jag och mamma handlade en massa in hit när jag var hemma i helgen. Men det finns ju i Dingle eftersom jag inte kunde ta med mig maten på tåget. Och nu är mamma sjuk så hon kan inte köra in det. Får bli makaroner till frukost imorgon haha!;D

Något jag ska börja med är en morgonpromenad innan frukost. Ska ju tydligen vara oerhört effektivt har jag hört, och jag behöver verkligen någon slags träning. Svårt att hitta motivation bara, det är mitt största problem. Men jag har hört att det tar 21 dagar innan en vana sätter sig (källa: okänd) så jag ska kämpa på :D Med rätt musik i hörlurarna ska det nog till och med bli trevligt. Btw, jag ÄLSKAR att jag har Spotify i min iPhone. Helt jävla underbart att ha tillgång till så sjukt mycket musik på telefonen bara sådär. Det kräver ju Premium men de 99 kronorna jag spenderar varje månad är de mest välinvesterade någonsin. Känns bra att stödja Spotify också, det är ju en otroligt bra musiktjänst.

Kan ju avsluta med ett musiktips, skulle kunna fortsätta skriva för evigt men det är väl dags att avrunda nu ;)





Så sjukt härlig låt. Trallar på den hela tiden! Godnatt!=)

Kommentarer
Postat av: Aline

vad jag älskar den här låten..alla hans låtar

2011-02-07 @ 22:44:46
URL: http://alinescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0