'Til now, I always got by on my own. I never really cared until I met you

Nu sitter jag på Agneberg. JAG GLÖMDE MINA JÄVLA SHORTS HEMMA! Fan vad sur jag är. Missade idrotten förra veckan pga av lite anledningar och idag blev det fail. Sjukt typiskt. Har suttit i caféet på Agneberg med muffins och cola. Nyttigt värre, men fan vad gott det var.

Nu ska jag tillbaka till Mgärde och ha engelska. Ska bli... Jättekul. Hehe.

Senare kommer mamma in till stan, för något papper som skulle skrivas på. Blir en myseftermiddag i soffan sen. Kommer nog sova lite, är trött som fan.

Nu måste jag dra, börjar 14.

KRAAM!

Kommentarer
Postat av: Susann

kikar förbi och önskar en fin kväll

2011-02-15 @ 19:32:13
URL: http://blogg.amelia.se/suzz40/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0