That's what you get for wakin' up in Vegas

Japp, är totally obsessed med låten "Wakin' Up In Vegas" just nu. Den har liksom... Det mesta. Den är fartfylld, texten som handlar om hur Katy vaknar upp i Vegas och visst har råka gifta sig litegrann, är rolig osvosv.

Nu har jag precis kommit hem ifrån jobbet, jobbade 11-19 idag. Mycket trevligt, jag märker verkligen hur jag känner mig säkrare och säkrare =) Jag har kul och lär mig en massa. Bra sätt att tillbringa en lördag på! Och det faktum att jag faktiskt tycker det gör mig kanske lite sorglig som person but I don't care :D

Har ont i ben och fötter efter att ha stått och sprungit runt i 7 timmar och 15 min (hade 45 min rast sammanlagt) så nu blir det jävligt mycket ta det lugnt resten av kvällen. Lär somna vid 21....

Nu blir det 24 tror jag. Perfekt avslut på en bra dag!

Kraaaam!

Kommentarer
Postat av: Aline

oh tack :D:D fan vad glad jag blir bara för att du är anti haha så betyder det att den måste vara fin..jag var så osäker på den

2011-02-07 @ 23:15:52
URL: http://alinescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0