Shut up and put your money where your mouth is

Nu: Fysiklektion. Acceleration ska vi prata om idag, känns lagom intressant. Sen blir det idrott, ska tydligen vara i gymmet i fyra veckor nu. Jättekul. Not. Nej men det blir nog bra. Kanske. ;D

Slutar 15.40, då drar jag hem och tänkte plugga lite smått. Har som ambition att skriva klart en sammanfattning av boken jag skrev ett alternativt slut på, har inte mycket alls kvar så det känns som ett bra mål. Måste börja smått.

Annars blir det nog 24 idag. Har typ sex avsnitt kvar på säsong 2, det är riktigt spännande faktiskt. Har ju sett det flera gånger förut men man glömmer verkligen otroligt mycket (som tur är). Så det kan nog bli en najs dag =)

----

Nu har lite mer än halva lektionen gått. Jag tror jag fattar rätt bra. Kanske. Eventuellt. Hahaha :D

Får fortsätta fokusera! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0