Looking into your eyes

Jobbig dag! Först spanskaprov, hör och läs. Hör var apsvår. Jag hörde inte ett dyft typ haha :D Läs var lite lättare, jag hoppas att det blir godkänt i alla fall. Sen var det datakunskapsprov, Excel. G där med tror jag. Var lite halvsvårt. Har ju missat en del och så.

Sen var det dags för den stora uppsatsen. 1000 ord om FN. Man fick välja bland lite olika ämnen och jag valde "Behövs FN i dagens värld?". Jag skrev och skrev i nästan 3 timmar, OCH JAG KLARADE DET. Jag slutförde ett projekt. Det har inte jag gjort på väldigt, väldigt länge. Så jag är så jävla stolt över mig själv! Det kvittar om den är sämst av alla och jag får som straff att stå i ett hörn med en sån där dumstrut resten av läsåret, FÖR JAG KLARADE DET. Helvete vad glad jag är just nu :D Det enda negativa med den här dagen var väl att jag fick ett sms ifrån Henke där han frågade om jag kunde jobba. GALET JÄVLA TYPISKT ATT UPPSATSEN SKULLE VARA JUST IDAG. Ville ju verkligen jobba =( Jaja, det kommer fler chanser :D

Sen efter det att uppsatsen var klar (KLOCKAN FREAKING FEM) blev det Torp en sväng, mötte upp mamma där. Blev en del baskläder, några linnen, ett par t-shirtar och en skjorta. Allt i mörkblått och svart. Förutom en t-shirt som var mörkgrå. Jag klär mig nästan enbart i svarta och mörka kläder faktiskt. Det enda någorlunda färgglada jag äger är väl min skitsnygga Volbeat-tshirt. Den är typ mörkgrå och röd. Trivs som allra bäst i svart. Var klädd i helsvart idag t.ex. Jag trivdes. Min skinnjacka är min allra bästa vän i hela världen tror jag. I alla fall nästan ;)

Ikväll är min bror iväg på poker så jag har lägenheten för mig själv. Tror jag ska tända några värmeljus och lägga mig i soffan framför 24 med cola light och tutti frutti-godis.

Det har jag fan verkligen förtjänat.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Det låter bra! Jag kör på dock. Tänker att när jag väl klarat igenom dessa skitkurser så kan jag äntligen läsa medicin och göra det jag verkligen vill. Bara att bita ihop :P lycka till med planerna (samt intervjugrejset) :D

2011-02-11 @ 00:06:06
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0