I'm on the right track baby, I was born this way!

Rubriken är ifrån Lady Gagas nya, grymt bra låt! Lyssna här!

Igår var min sista dag i NAÖP10A. I övermorgon börjar jag i ÖP10B och då är det samhäll som gäller för mig. Självklart är jag supernervös, det är jag alltid när någon förändring sker. Inatt drömde jag t.ex. att ingen såg mig. Att jag var helt osynlig. Jag skrattade åt det när jag vaknade imorse, såklart. Drömmer man så har tankarna liksom gått lite för långt.

Nej men nu tror jag att jag äntligen kommit rätt. Mina tre största stressmoment, matte, kemi och fysik, försvinner. Jag har läst klart Matte A som sam läser under resten av läsåret. Och sam läser ju varken kemi eller fysik.

Det här ska nog bli bra! Det enda sorgliga som hänt är väl att Andreas Wesie åkte ur Let's Dance igår ;).

Nåja, nu ska jag snart till Dingle en sväng. Ska bli trevligt.

KRAAAAAAAM!

(Inlägget publicerades lördagen den 12. Vet inte varför det står annorlunda där uppe.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0