If you can dream it, you can be it

Bläbläblä.

Jag är så jävla trött HELA TIDEN. Sover när jag kommer hem ifrån skolan och sen sover jag hela nätterna också. Brukar eg gått och lagt mig vid den här tiden men min bror stänger idag så jag håller mig nog vaken (vilket tar mycket kraft) tills han kommer hem ifrån jobbet vid midnatt. Blir så jobbigt om jag vaknar när han kommer hem, ibland får jag svårt att somna om. Min kurator ordinerade ett läkarbesök, just för att vi inte vet vad det beror på. Det KAN bero på all press och så som varit den senaste tiden eller så kan de bero på något fysiskt. Men det är mest för att utesluta =)

Så ska ringa vårdcentralen imorgon. Måste ringa tandläkaren också, skulle varit inbokad för ett återbesök i januari men var jag det? Nej.

Imorgon är det dags för uppsatstävlingen jag tror jag skrivit om tidigare. Första pris är en resa till New York och Canada och det är klart att jag ska försöka!=) Även två prov imorgon, spanska och datakunskap. Hatar båda ämnena, men det ska nog gå rätt bra iaf. Håller tummarna :D

Håller på att läsa om HP-böckerna igen. För typ 3527367 gången. Har kommit några sidor in på Hemligheternas Kammare, älskar varje ord. J.K. Rowling borde få Nobelpriset i litteratur, hon är genial!

Hmm, på onsdag har jag möte med syven angående mitt eventuella byte till samhäll. Jag är nästan helt säker nu, har funderat mycket och det är dags att jag följer mina drömmar och gör det jag vill göra. Nu ska jag satsa på mitt skrivande och jag tror samhäll kommer hjälpa mig en del på vägen. Det kommer nog bli bra det här!

Nu ska jag kolla på några 24-avsnitt tills min bror kommer hem, det ska nog bli mys. Kommer inte somna iaf, 24 håller mig på helspänn hela tiden, love it!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0