And it's all bittersweet, my heart skips a beat, everytime I see you around

Ganska fail dag. Först en rätt tråkig föreläsning. Sen fika med Annie (MUMS). Sen gå omkring på Angeläget-festivalen. Sen datakunskap (får G i kursen, YES). Sen hem. Var väl hemma lite innan 2. Sen vid 3 gick min bror och jobbade.

Jag ringde en kompis och pratade bort en stund. Vid 4 sov jag djuuupt. Vaknade av ett sms ifrån min bror. Han ville att jag skulle komma bort med huvudvärkstabletter till honom på jobbet. Då var klockan åtta. Powernap x25!

Jag gick bort med tabletterna och gick inom Willys på hemvägen. Glömde dock ägg och mjölk så inga pannkakor till mig. Synd. Mycket synd.

Nu sitter jag här och lyssnar på Paul Stanley. Läser en Harry Potter-fic. Harry/Draco. Det var typ det enda Rowling missade i böckerna ;)

Ja, jag ska väl fortsätta med det jag höll på med. För det är ju så viktigt. Hehehehe.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Tack så mycket! Tack vare er som röstade att jag vann. :D



Och hoppas det hela blir bra! Kram :)

2011-02-16 @ 15:33:17
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0