Why do we say things we can't take back and why do we miss what we never had?

Älskar rubriken, textraden sjungs av den underbara Ryan Tedder i låten "Lost and found" en låt OneRepublic sjunger tillsammans med Leona Lewis. Helt underbar låt, lyssna på den.

Jag sitter här framför datorn och kan inte sova. Jag har alltså inte försökt somna här framför datorn utan jag gick upp ifrån sängen när jag inte kunde sova. Jag som inte ens sov så länge imorse. Eller ja, sov till typ 12 men jag blev väckt 4858603 gånger tidigt på morgonen för att mamma gick upp då och sa när jag skulle till doktorn osv. Så jag borde vara trött vilket jag också är men jag är inte sömnig.

Tråkigt för mig. Eller kanske inte, jag får ju mer aktiv tid. Man sover ju bort för mycket tid ändå, så det gäller att njuta då man är sömnlös. Typ. Eller något.

Nej det är dödsdömt att blogga på nätterna. Jag är ju helt dum i huvudet just nu. Det jag skriver är inte vettigt för fem öre och väldigt korkat säkert. Borde inte publicera ens.

Men det gör jag så att jag kan skratta åt mig själv imorgon. (Idag, det är ju över midnatt. Fast jag tycker ändå att det är "imorgon", för mig är det inte nästa dag förrän jag sovit. Det är lite krångligt när jag dygnar men det funkar. Nu babblar jag fast i skrift. Typiskt.)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: emilia

hoppas att du somnade till slut och vaknade utvilad idag

2010-10-01 @ 10:26:23
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Henrik

ja jag håller verkligen med dig :):) hoppas du får en trevlig kväll:)

2010-10-01 @ 21:36:05
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0