This could be the first day of my life

Första dagen på ÖP avklarad, jag gillade det! Dock är jag arg på mig själv, jag drar mig undan. Står jag inför ett val där jag antingen kan gå fram och prata med några människor eller stå för mig själv så väljer jag alternativ två. Jag är livrädd. Varför? Det kan man ju fråga sig :P

Men jag ska byta. Jag håller på att byta. Jag behöver tryggheten jag har där, tryggheten som inte finns i Göteborg. Jag slänger en grymt br utbildning åt helvete men okej, det får gå. För jag måste orka. Vad är det för mening med att gå en skitbra utbildning om jag inte ens klarar av att engagera mig? Om jag måste ägna all min energi för att gå upprätt och andas i princip.

Nej, ÖP blir nog rätt för mig. Jag hoppas på det. Jag ska anstränga mig för att det ska bli rätt. Anstränga mig så att de tre kommande åren blir skitgrymma! För det ligger på mig. Utan rätt inställning funkar det liksom inte.

Kram!
//Marielle=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0