Poison, inject me

Hejsan, nu var det längesen! Om man nu inte räknar med den där bilden jag la upp för ett par dagar sen (inlägget borttaget), det var för att jag ville ha in bilden i min iPhone=)

Iaf, nu händer det mycket med mitt liv. På måndag (imorgon tekniskt sett) så ska jag "hälsa på" hos Öppna Programmet på Margretegärde Gymnasium. Se om det är något för mig helt enkelt.

För IB funkar inte. Eller jo, själva IB funkar men inte själva skolan. Jag känner mig trött 24/7 och jag är alltid ledsen. Glädjen är försvunnen. Borta. Och jag behöver hitta den igen för att orka.

Ensamheten följde mig. Följer mig.

Det var inte rätt helt enkelt.

Nu hoppas jag på att jag hittar glädjen igen. Så att jag orkar ta mig igenom allt=)

Kommentarer
Postat av: elin hallman

sv: Det är gött, rätta takter! Synd att ingen av oss får rösta bara då ;)

2010-09-19 @ 12:11:53
URL: http://elinhallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0