Things starts to fall in place

Allt är inte lika jävligt som det var för en vecka sen. Jag börjar sakta men säkert lära känna skolan och människorna där, vilket är väldigt roligt. Jag är dock tyst jämt, är så himla osäker fortfarande men jag hoppas att de inte tycker jag är en komplett idiot i alla fall :P
Sen var det ett annat orosmoment som försvann igår (i förrgår:P) och jag är så jävla glad över det så att det finns inte! Jag har tänkt på det så många nätter och ångrat att jag handlade som jag gjorde. Nu känns det mycket bättre...
Neej, annars så händer inte så mycket. Var med Jack en stund när jag kom hem från skolan, han var fortfarande kvar i lägenheten. Vi åkte till Spara, och sen till Torp en snabb sväng, alltid trevligt :D
Sen kom mamma och hälsade på lite, fick äntligen se den nya bilen. Usch, jag vill INTE övningsköra den! Heelt ny och med starkare motor än den förra... Usch.
Kvällen har spenderats framför datorn med lite plugg. Always... Är najs rätt ord? Nej, tänkte väl inte det ;)
Nu ska jag dock sova! Natti!

Kommentarer
Postat av: NAISY- Anna i landet Upp och Ner

Vad skönt att du börjar komma in i skolan och att lära känna människor där. Hoppas du hittar riktigt bra vänner!

Tack för din fina kommentar! Det värmer! Kram

2010-10-13 @ 22:27:56
URL: http://naisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0