I left my head and my heart on the dancefloor

Jag är förbannad, jag får inte internet att fungera här hemma på MacBooken=S Står att Proxyinställningarna är fel, och jag får det inte att fungera. Hade internet i skolan förut, och internet fungerar på min andra dator här hemma så jag vet inte riktigt vad som är fel. Irriterande är det iaf!

Nu efter skolan har jag inte gjort mycket, sov i flera timmar eftersom kvällen igår blev helt fel så kunde jag inte sova inatt. Jag har oddsen emot mig om man säger så. Och det förstår jag.

Var och handlade cola och godis på Willys när Kim kom hem ifrån jobbet och sen såg vi på några avsnitt av House. Mycket mys! Har även pluggat litegrann, välbehövligt.

Skoldagen idag var trevlig, jag hade svenska, mentorstid och matte. Missade lunchen dock, fick datorn och så under den timmen. Lite segt, mattelektionen var jobbig, kunde inte koncentrera mig för att jag var så hungrig :P

Annars så är det väl lite upp och ner, finns en del bra grejer och en del asdåliga grejer just nu. Men den enda jag kan klandra är mig själv...

OCH VET NI VAD?!?!?!:D Imorgon ska jag på mitt livs första konsert! Om man nu inte räknar Erik Segerstedt på Torp Köpcentrum då typ. Det ska bli så himla grymt!

Det är det danska bandet Volbeat som spelar på Scandinavium och det lär bli awesome! Jag älskar dem, spec Gardens Tale är så himla bra! Deras nya album är grymt det också, Fallen är en favoritlåt ifrån det albumet! Biljetten var Kims födelsedagspresent till mig, typ bästa någonsin!:D:D:D Är så himla glad över den, tack broor!!

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa en stund, sen blir det söömn. Om jag nu kan sova, The Evil Thoughts gillar att komma smygande när det blir helt mörkt och tyst.

Godnatt!=D
//Marielle=)

Kommentarer
Postat av: :)

Testa att trycka på dendär symbolen med alla sträck som utökar sig bredvid bluetooth och högtalaren längst upp och sen trycka på "Öppna nätverksinställningar.." Sen när en ny ruta kommer upp så trycker du på "Avancerat.." Sen så trycker du upp fliken "Proxyservrar" och sen bockar du i "Webbproxy(HTTP)" och "Säker webbproxy(HTTP)" om du inte redan har försökt med det. Det funkar för mig iallafall :)))

2010-10-08 @ 12:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0