Bapapapapapapapa bapapapapapa

Den vackra texten i rubriken är seriöst allt jag hört idag. Det är nämligen introt till How I met Your Mother + musiken som spelas till eftertexterna. Och varje avsnitt är bara 20 min så det blir måååånga repetitioner O.O
Idag vaknade jag 8.22 och var pigg, verkligen aweesome. Eller inte. Jag gick upp och läste/skrev med Annie som blev väckt tidigt (TACK LINN) och det blev en rätt trevlig morgon. Sen när Kim vaknade krävde han fruktsallad, och lydiga jag gick till Willys och handlade. Frukt.
Sen hade dagen sing gång och nu sitter jag på bussen med gratis McD-kaffe (TACK KIM) och Annie sitter bredvid mig. Najs.
---
Nu sitter jag visst i U:a igen. Så kan det gå när inte haspen är på.

Kommentarer
Postat av: jennifer

hur visste du vad min blogg hette? :D

sv: haha aa de är han säkert, hitta han på google, han e super het!!!:d

2011-01-26 @ 19:48:36
URL: http://jenniferbonander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0