Videoblogg ehem..



Jahopp, en videoblogg alltså.

Jag vet att jag suger på att kolla in i camen, att jag grejar jättemycket med håret (som alltid när jag känner mig obekväm), att jag pratar konstigt, att det jag pratar om är ganska ointressant och att jag hoppar från ämne till ämne utan något samband typ, och att jag pratade om att avsluta klippet typ en minut innan jag fkt gjorde det. Med mera.

Jag kan inte ens kolla på den sj eftersom ljudet på min dator havererade förut. Hoppas att ngt hörs över huvud taget...

Försök att njuta ändå. Om det går ;)


Edit: Spelade in det här klippet i eftermiddags runt 17-18 kanske, tog flera timmar att lägga in det på Youtube och sådär, skitstörande. Och nu har jag lyssnat på det och det går att höra, men min mic suger uppenbarligen, så får köpa en separat.

Kommer nog en ny videoblogg inom kort, jag gillade formatet. Kul att prata lite liksom. Och inte bara skriva. Jag tycker även att man får en helt annan bild av den som bloggar genom just videobloggar, vilket är väldigt roligt. Man har liksom föreställt sig en röst osv (om man nu inte känner personen på riktigt då) och det är kul att märka hur ens föreställningar ofta inte stämmer. Hoppas ni också tyckte att det var kul med en videoblogg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0