The game is over

Najs dag! Fanny kom hit vid 1, och vi solade en massa. Jag är fkt inte helt genomskinlig längre (Y) Men inte lika brun som Fanny såklart men hon har ju faktiskt varit en vecka i Turkiet nyss!!
Sen när hos drog hem så åt jag grillat. Mums! Sen softade jag i några timmar, bläddrade igenom konsthistorian bland annat. Läste en del, håller på med "Dead until dark" av Charlaine Harris just nu (bland annat). Ni vet, True Blood-böckerna. Svinbra!!
Sen drog pappa till Helsingborg, han ska gå en brandkurs, det måste man tydligen göra med jämna mellanrum när man jobbar på en båt. Typ, eller något. Jag har ingen koll. Så nu är han borta ända tills på fredag och han tog bilen med sig. Så nu måste man tydligen TA CYKELN till ica. Det är ju FFS en hel kilometer. Jisses liksom.
Benen till VÄNSTER är mina. MINA! Vems ben som är till höger vet jag inte riktigt, ngn random blekis.
JAJA, de kriiiitvita, självlysande benen är mina och de bruna, fina benen är Fannys. Nöjda??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0