She's a tramp, she's a vamp

FREEEEEEDAG! Väldigt gott fkt, men trist också. Ensamhet.

Skolan idag var kul, boring NO men jag kände att jag fattade mer. HKn var knäpp, känns jättekonstigt utan Marika. Maten var sådär, vi gjorde klyftpotatis med bearnaisesås, stekt kött och kladdkaka till efterrätt. Klyftpotatisen var skitäcklig rent ut sagt, bearnaisesåsen fick vi ta kall, förra gruppen hade gjort för mycket. Köttet och kladdkakan var iaf gott.

Sen en lååång och innehållslös rast. Sen SO, soo boring. Ska skriva en geografiuppsats men vet inte om vad.

Idrotten var kul! Körde killarna mot tjejerna, en ur gruppen skulle ha ögonbindel och så skulle resten av gruppen leda den "blinda" personen genom en bana. Det var en plint, en bänk och en matta utställda på rad. Det var skitkul. Fast jag fick slicka på en boll! Såå äckligt! Jävla Jacek och hans cp-idéer haha. Nej men han är fkt bra, en av de bästa lärarna, lätt!

Sen var eftermiddagen mkt händelselös. Har sovit i några timmar och så.

Imorgon blir det kanske Liseberg, får se om jag får tag i bror. Annars får jag väl åka ensam.

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0