She looks good but her boyfriend says she's a mess

Kul skoldag, det blev en hel del skratt idag =)

Ja, finns väl inte så mycket att säga. Nu sitter jag och äter vaniljyoghurt med kanel och bara softar. Kanel är en jävligt god krydda! Dock inte på makaroner, skulle ta grillgrydda men det blev alldeles fel. Don't try at home säger jag bara.

Sitter och är lite sur fkt, började på en berättelse i skolan idag som hade potential men glömde den i skolan. Och jag är verkligt sugen på att fortsätta. Han inte så långt dock, bara en sida handskrivet så jag kan nog återskapa det. Jag älskar verkligen att skriva. Alla har alltid sagt att jag borde bli författare men jag har inte kommit på hur roligt det fkt är att skriva förren typ förra året. Jag är glad att jag hittat skrivandet iaf, det ger mig annat att tänka på när jag behöver det.

Aja, Justin och Melanies tragiska öde väntar på att bli skrivet, pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0