My loves

Där har ni ett par bilder på nästan hela min boksamling. På bilden finns 124 böcker, varav 65 pocket, sen har jag några i skåpet i skolan också. Dessutom är alla HP-böcker på väg hem till mig i detta nu (har delat dem med min bror tidigare, men han flyttade för något år sen så det var dags för egna) + några Dan Brown-böcker till. Det är mina mest älskade ägodelar detta.
Vart så sjukt ledsen när alla mina böcker förstördes i branden för ett år sen, men jag har lyckats skapa en rätt bra samling på ett år. Har i snitt köpt en bok var tredje dag ungefär. Inte illa. Men jag fyndade ju en massa på bokrean och sådär med.
Dessa Dan Brown-böcker är verkligen favoriter, så spännande och man lär sig verkligen hur mycket som helst av dem. LÄS!
Givetvis har även Twilight-böckerna en speciell plats i mitt hjärta. De är bäst på engelska.
Men de böckerna som betytt absolut mest för mig är Harry Potter-böckerna. J.K. har byggt upp en helt ny värld på ett fantastiskt sätt. Har både gråtit och skrattat med böckerna sen jag var 7 år. Alltid mina favoriter. Alltid.
Den bästa av dem. Om man bortser från sista kapitlet.
Böcker är, och kommer alltid vara en stor del av mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Håller med dig om allting:)

2010-05-23 @ 18:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0