Make a change - HP OCH FENIXORDEN SPOILER

Heejsan..

Japp, här sitter jag en relativt tidig fredagsmorgon. Mamma och pappa är på en begravning, mammas kusin dog för ett par veckor sen, väldigt tråkigt. Jag tyckte om henne, och jag vet att hon betydde mycket för mamma. Hon var relativt frisk men fick en hjärnblödning när hon cyklade till affären. Hon var bara styrax över 60 år :/

Iaf, nu sitter jag här och har precis gråtit ögonen ur mig till HP och Fenixorden. Samtalet som Harry och Dumbledore har på Dumbledores kontor efter det att Sirius dött på ministeriet får mig att gråta varje gång. När jag läste boken för ett tag sen så satt jag på McD när jag läste slutet. Jag kunde nästan låta bli att gråta men det kom en del tårar. Haha, mamman i en familj som satt bredvid mig frågade om jag var okej. Jag snyftade fram att jag bara läste en sorglig del av boken. Grymt pinsamt, hon och alla andra måste ha trott att jag var dum i huvudet. Ska aldrig läsa den på allmän plats igen, det är en sak som är säker.

Annars då? Jo, det ska komma ngn och kolla på vår micro som det är fel på. Hatar näer det är folk hos en när man är ensam hemma. Har varit en hel del folk här, typ snickare och så iom att det blev en hel del fel när de återuppbyggde huset och var tvungna att ändra en massa. Allt som oftast var det ngn random gubbe hemma när jag kom hem från skolan. Det är fruktansvärt, hatar det verkligen. Aja, jag är glad att microgubben inte kommit än, måste skölja ögonen med kallt vatten först, är helt röd efter min lilla gråtsession.

Hoppas ni får en kul fredag, det lär inte jag få. Sitta och läsa/datorn som vanligt. Nej fyfan för mitt liv ibland.

Puss
//Marielle



HAHA, roligaste bilden på länge! Vafan liksom!
Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag beklagar förlusten!!!D

2010-05-14 @ 11:24:43
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0