It's me. I'm a freak.

ÅÅÅH, jag känner mig så jävla upprymd för första gången på riktigt jävla länge! OMG!

Imorgon blire Apelviken och så! Kul som fan! I övermorgon blir det Apelviken hela dagen med. Sen hem. Och så är det onsdag! Don't get me started på ämnet onsdag säger jag bara xD Eller jo, nu ska jag fan skriva av mig!

Först på onsdag är det skattjakt. Kul som fan enligt mig, kul grej liksom!! Fast det beror kanske på klassen också, i min så är alla hyfsat engagerade och så=D Sen så ska man göra den där presenning-grejen (klättra upp för en presenning dränkt i såpa i en slänt). Också skitkul!

Sen efter skolan händer det! Jag drar ner till Göteborg och köar för biljetter till ECLIPSE FAN EVENT! Annies syster Linn skulle tydligen också ner så vi ska nog köa tsm! Grymt kul, känns mycket säkrare och så när man är två! Sen går nog tiden lite snabbare också =)

Nej men det ska bli rikitgt jävla kul, behöver verkligen något annat att tänka på.

Gotta love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0