I'm loosing grip, what's happening?

Mkt dålig natt inatt. Fyfan.

Nu har jag precis, ehm, druckit frukost, fick bli några koppar nyponsoppa. Min matlust har flugit iväg. Långt bort.

Nu sitter jag vid köksbordet och kollar längtansfullt ut igenom fönstret, vill ut på promenad i det vackra vädret. Men med tanke på att jag kände mig utmattad efter att ha gått och hämtat posten (det är max 10m sammanlagt) så är väl en promenad ingen vidare idé. Skulle väl kunna sola, men solskyddsfaktorn är slut. Fan. Nej men jag får väl sola olagligt dådå, här kan jag ju inte sitta föralltid.

Nu när jag tänker efter har jag ju fkt sololja med solskyddsfaktor. Tjoho!

Seeya!


Hihi, en sån har jag, fast med solfaktor 4 tror jag. Eller 8. Aja, intresseklubben antecknar, nu ska jag sola:D
Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0