I'm gonna find a way to make it without you

Jamen godmorgon=D Mkt händelselös dag hittills, gick upp 09.40. Jag kunde verkligen inte sova inatt, vaknade hela tiden av att jag inte kunde andas med näsan, otroligt irriterande. Så hittills idag har jag druckit kaffe och läst. Sounds like a lot of fun, doesn't it? Nehe, trodde väl inte det.

Inget lär väl hända idag, läsa och se på film typ. Visst låter det hela väldigt glamouröst? Kanske kan bada också iofs. Fast i badet kommer jag ju läsa, så ingen vidare förändring iofs. Shit vad intressant läsning detta måste vara..

Nu i skolan har folket bild, inte bra att jag missar den. Måste bli klar (börja med;D) det där dumma projektet. BORING!

FAN! Nu kom jag på att jag missar SOn. Vi ska ju ha betygsnack idag så man kan veta i vilket SO-ämne man ska skriva uppsatsen i. Nu måste ju jag gå till skolan imorgon typ. Ska fokusera stort på att bli bättre tills imorgon. Stort FOKUS!

Nu blir det Ben&Jerrys Strawberry Cheesecake + HP=D

Pusshej=D

Jag har hållit på o skrivit det här inlägget i snart tre timmar, är man seg eller är man seg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0