I'm a free bitch baby

Jag är så jävla glad just nu! Alltså ni anar inte:D Fortsättning följer... HAHA nejdå, just kidding.

Den 21 juni kommer Twilight-skådisarna Taylor Lautner (Jacob Black) och Kristen Stewart (Bella Swan) till Stockholm!! Det kommer vara ett fan event där de kommer närvara och det kommer visas klipp från Eclipse och så.

Jag tänker SÅÅ vara där. Pappa kommer bo i Stockholm då, så det är perfect! Det kommer släppas biljetter till eventet den 3 juni, kl 8, i Malmö, Gbg och Sthlm. Gissa vem som kommer stå längst fram i kön i Gbg? Japp jag. Så perfekt, för jag kommer ändå vara ledig från skolan den dagen, det är student.


Se dem på riktigt, jag tror jag DÖÖR! Bildkälla



Kommer bli så kul, jag och Annie i Sthlm liksom, so GREAT!


All love to you hun ♥

Kommentarer
Postat av: annie

Hahaha, aww, det kommer bli jätteroligt :D<3 hoppas vi får biljetter nu då ;DDD

2010-05-28 @ 23:13:30
Postat av: therese - seul.blogg.se

när har du tänkt vara där då? blir väl ganska många som ska köa.

2010-05-31 @ 15:47:54
URL: http://seul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0