...

Undrar ni över punkterna i rubriken är det för att jag inte lyssnar på music at the moment och därför inte har någon rubrikinsperation.

SKOLAN ÄR ÖVER! Iaf för idag =D Härligt värre, skoldagen idag var sådär, jag passar inte in någonstans känns det som. Känns fejk och plastigt.

Vad jag gör nu? Okej, jag skaaa berätta (sluta tjata FFS). Jag dricker energidryck och äter chokladmousse. Min kropp har ställt in sig på godis idag. Mums!

Nu ska jag skriva litegrann, vill någon läsa det jag skrivit (kärlekshistoria med spänning ska det iaf bli) så skriv en kommentar med er mejl ifylld så kan jag skicka iväg ett litet mejl. Feedback är alltid kul liksom. Även negativ. Ja just det, det är bara 1000 ord än så länge så förvänta er ingen roman^^

Kisses!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag är nyfiken^^

[email protected]

2010-05-25 @ 17:15:17
URL: http://ellinormlh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0