Don't wanna be solo

Älska Adam Lambert. Underbara låttexter!

Beställde ett gäng böcker nu :D Adlibris har en kampanj med tre stycken pockets för 99:- och gissa vem som slog till om inte Marielle Lundh. Det blev "Tillsammans - Tredje boken" av Denise Rudberg, har de första två och de är rätt nice, lättsamma och trevliga. Det blev även "En förtjusande man" av Marian Keyes, har bara läst den på engelska tidigare, och så blev det "Jag skulle vara din hund (om jag bara finge vara i din närhet" av Anneli Jordahl. Lät lite skum, en kärlekshistoria som utspelade sig mestadels via brev på 1800-talet. Delvis baserad på en sann historia, den
verkade lite bra=)

Sen bäst av allt! Pappa lät mig beställa en till bok eftersom jag fyller år nästa vecka. Det blev "Vampire Chronicles" av Anne Rice. Den består av böckerna "Interview with the vampire", "The vampire Lestat", "The queen of the damned" och "The tale of the body thief". Bara läst den första på svenska så det ska bli skitkul att läsa :D:D

Det fanns ingen uppgift om sidantal, men den väger 979 gram. En pocketbok som väger 979 gram hahaha! Den är nog väldigt tjock =D "Soo Marielle style" ;)

Kisses!


Boken jag beställde :D
Bild: Adlibris

Kommentarer
Postat av: Bellz

Sv: Va kul, funderar med på att göra det snart :D

Kul att du gilade Rosalie videon!



Oj det var en riktigt tjock pocket! :o Spännande!

Kram Bellz

2010-05-26 @ 20:14:31
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0