'Cause when he's lookin' she falls apart

Hyfsad dag. Dansen i skolan var kul som vanligt =D Jag gillade verkligen den, superkul.

Sen när jag kom hem åkte jag och mina parents till U:a för att gå på lägenhetsvisning med bror. Jag skippade dock visningen och satte mig på McDs uteservering (lyxigt I know. Men det ÄR så mkt billigare än typ Espresso House). Cola Light + glass med kolasås satte mina smaklökar i brand. Träffade även Christine, mkt trevligt, det var alldeles för länge sen sist! Jag hann även med att få armen nästan avbruten på ClasOhlsons. Tack för det Kim. (Min handled gör fortfarande ont ;D)

Sen blev det Torp, men jag gick bara på Coop Forum med mamma och pappa, var inte på shoppinghumör (vilket var tur med tanke på att jag har 50:- på mitt konto).

Sen när jag kom hem så kom Fanny och vi kollade klart på POTC - At Worlds End. Mkt bra film. MYYYYYYYYYYYS på hög nivå! Marabou Polka fick det även bli, den är verkligen S K I T G O D ! ! !

Nu ska jag läsa lite eller ngt och sen sova. Kunde inte sova alls förra natten, har på känn att det blir en till natt av ältande. Vidrigt.

Kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0