Can't deny it, can't pretend. I just thought you were the one

Sitter ensam hemma och det är då depptankarna kommer. Eller ja, främst kommer de på natten men även nu. Och jag hatar det. Visst, jag har mina problem, folk är i allmänhet inte spec schyssta mot mig. Men jag har så mycket mer att vara glad över än att vara ledsen över.

Men det hjälper inte att tänka så. Jag tänker på det som inte är bra. Jag oroar mig för allt som kan hända. Eller det som kanske aldrig händer.

Vad fan ska jag göra? Jag måste ju klara av att vara ensam. Jag kan ju inte skaffa ngn som sover över hos mig varenda natt.

Jag måste klara av att vara ensam.

Kommentarer
Postat av: elin hallman

sv: Det tycker jag verkligen du ska göra ;D

Jag får komma ihåg att lämna tbx den snart så kan ju du skynda dig att ta den efter mig haha

2010-05-06 @ 22:09:04
URL: http://elinhallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0