Baby, baby, baby oooh!

Ja jag lyssnar på Justin Bieber at the moment. Fast jag kan bara hålla mig för skratt nätt och jämt. Låter så töntigt! Jag dör.
Nu sitter jag och äter polkagrisar, pappa fick en påse med sitt pensionsbesked som kom på posten förut. Jag kände att det var ngt tungt i brevet så jag öppnade, och voíla! Jag hade en påse polkagrisar! Sen att jag öppnar pappas post behöver vi inte prata högt om ;)
Annars gör jag inget spec, sitter och skriver/läser som vanligt. Läste ut HP och dödsrelikerna imorse så nu nördar jag HP-fanfics. Hittat en rolig med Harry och Draco. Me love!
Kisses!

Kommentarer
Postat av: Desperate Housewives-bloggen

Dina rubriker på inläggen är häftiga!

2010-05-26 @ 20:27:55
URL: http://fairview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0