All I ever wanted was you

Jaha, idag skulle jag eg vart till Gbg och Liseberg, köpte nämligen ett Guldpass igår. GISSA vem som vaknade med svinont i halsen kl 07.47 imorse? Jo, det var jag. Tog några Alvedon och gick o la mig igen, vaknade vid 14.30 och kände mig lite bättre iaf.

Jag hoppas verkligen att det inte är ngt bestående, jag vill inte missa skola. Nu är det bara några få dagar kvar och de vill jag verkligen inte missa. Inte för ngt i världen typ. Aja, skola på måndag blir det, det har jag siktat in mig på.

Nu gör jag inget spec, tog precis en paus i Harry Potter-läsandet för att skriva detta blogginlägget. Äter vaniljyogurt med müsli och kanel. Lyssnar på Kelly.

So I'm already gone

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0