Goooodmorgon!

Japp, nu är klockan 06.51 och jag sitter här framför datorn med ett glas cola light. Mamma började tidigt idag så jag har hela morgonen för mig själv och då brukar jag göra lite otillåtna saker ;)

Idag är det måndag, vilket innebär en rätt soft skoldag. Först svenska, hoppas vi får tillbaka grammatikprovet där. Sen har vi engelska, då ska vi nog se klart på en dokumentär om vapen och skolskjutningar. Sen är det matte och då vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Sen lunch, då äter vi. Sen bild, där softar man. Och till sist SO, sista lektionen innan morgondagens religionsprov.

Guuuud vilken intressant läsning det blev kände jag. Jaja, där har ni iaf 9C:s måndag folket!
//Marielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0