I'm slowly getting closure

Hämtade ett paket från Adlibris för ett par timmar sen, tänkte visa vad jag köpte :D


Det var tre pockets för 99:- så jag valde dessa! Läste den av Denise Rudberg nu direkt och den var helt okej, samma stil som de första i serien. Den av Marian har jag bara läst på engelska så det ska bli spännande att läsa den på svenska. Den i mitten är en kärlekshistoria som lät sådär, men jag fastnade för den på något sätt.


Den absoluta höjdpunkten i paketet! De fyra första böckerna i Anne Rice's The Vampire Chronicles (står att det är den kompletta men det är det ej, finns sex stycken böcker till i den).

Har bara läst den första på svenska så detta ska bli skitkul att läsa! Gotta love it!


De fyra böckerna som låg i boxen, det var inte en bok som jag trodde först haha! Men det stod inget om fyra stycken böcker på Adlibrissidan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0