I should've started running a long, long time ago

Hallå igen :D:D Nu har jag inte bloggat på ett tag men jag har inte riktigt haft tid, har gjort massa kul!

Köade ju hela natten utanför Bergakungen i Gbg för biljetter till Twilight Fan Event tillsammans med Linn och visst fick jag tag i biljetter! Så den 20 drar jag och Annie upp till Sthlm, SJUKT NICE!

Sen så har jag varit helt sjukt trött, när jag kom hem i torsdags så gick jag och la mig direkt. Sen efter några timmar så skulle jag på studentmiddag typ till min granne, men när mamma väckte mig och sa att vi skulle till Jack nu så frågade jag tydligen vem Jack var (HAHAHA; precis som om man skulle glömma vem ens granne sen typ 6-7 år var hahaha) så då förstod mamma att det nog var bäst att låta mig sova. Ett väldigt smart drag tycker jag.

Sen på fredagen började dagen dåligt. Vi fick reda på att niorna som inte hade muck skulle städa tangentbprden i datasalarna tills kl 11. Det tog fem minuter. Så det var typ 2½ timme trååk. Fast sen kom ÄLSKADE Annie med ett smart förslag. Eg skulle man ner till älven och bada på eftermiddagen men Annie föreslog att vi skulle dra till Gbg istället. Jag som inte hade hämtat ut mitt guldpass på Liseberg än tyckte det var en skitbra idé och även Johanna hängde på.

Sagt och gjort, pappa körde oss in till Uddevalla där Annie fick sitt fritidskort och sen satte vi oss på tåget mot GBG! Väl där så tog vi spårvagn nummer fem mot Liseberg och resan dit var snabb och smidig. När vi var framme fixade vi mitt guldpass och sen gick vi in. Det var härligt att vara tillbaka!

Jag åkte lite grejer, typ Höjdskräcken och Uppswinget och sen satte vi oss på Burger Kings uteservering med varsin kall dricka (UNDERBART var det) och sen kom Johannas pojkvän och hans kompis och sen efter utterligare en stund kom en annan av deras kompisar.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Låter väldigt mysigt^^

2010-06-06 @ 10:38:20
URL: http://ellinormlh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0